Low & Dirty Three - In the Fishtank 7 (2001)

Verenigde Staten / Australiƫ
Label: Konkurrent

1. I Hear... Goodnite (3:10)
  2. Down by the River (9:37)
  3. Invitation Day (5:00)
  4. When I Called upon Your Seed (3:55)
  5. Cody (4:06)
  6. Lordy (4:20)
avatar van sinterklaas
Jeetje man. Wat een slappe zeikplaat. Die gasten zingen als sufgerukte zombies die maar 1 uur per nacht slapen. Ik krijg gewoon de diaree van deze plaat.

Haha, kan me d'r wel iets bijdenken. De bands vind ik allebei fantastisch, maar deze combinatie werkt voor mij ook niet echt.

avatar van sinterklaas
Ik ken alleen deze plaat.

avatar van grovonion
nou, men kan soms wat overdrijven. Zoo slecht is deze plaat nu ook weer niet, de cover van Ome Neil is zelfs behoorlijk.

Inderdaad. Ik zit hem weer 's te luisteren en hij valt me eigenlijk best wel. Prima samenwerking!

avatar van nevyn
He fijn om te lezen. Ik vind deze samenwerking eigenlijk ook mooi. Alleen het laatste nummer bevalt me niet zo. Down by the River is inderdaad erg leuk

avatar van Paalhaas
sinterklaas schreef:
Ik ken alleen deze plaat.

Dan ken je dus alleen één van de minst interessante plaatjes van deze 2 geweldige bands. Geef ze nog een kans: Dirty three - Ocean songs en Low - I could live in hope.

avatar van sinterklaas
Ach heb hem nog opnieuw beluusterd en is toch wel iets beter. Die eerste nummer is wel een slap nummertje maar het nummer lordy is een lekker nummertje om vanuit je bed te luisteren om wakker te worden.