Fiat Lux - Saved Symmetry (2019)

1 stem

Pop / Electronic
Label: Splid

1. Tuesday (6:13)
  2. Hold Me While You Can (4:40)
  3. Everyday in Heaven (4:19)
  4. Grey Unpainted Rooms (4:32)
  5. We Can Change the World (3:15)
  6. Wasted (On Baby Tears) (4:35)
  7. Long Lost Love (4:24)
  8. It's You (5:05)
  9. Calling on Angels (4:03)
  10. Saved Symmetry (4:16)
  11. Secrets * (3:32)
Ja, ik ook, met Secrets!!!

Nooit gedacht, maar 35 jaar na “Hired History” verschijnt binnenkort het eerste album van Fiat Lux! Benieuwd hoe dit album klinkt!

avatar van EttaJamesBrown
Heb Secrets nog op vinyl. Da's mijn geheimpje, al zat jij net mijn dagboek te lezen.

avatar van Alicia
Hoewel de liedjes op dit 'debuut' zóveel jaar na het verschijnen van de EP Hired History netjes in elkaar zitten, zal je op dit album nergens een 'nieuwe' popsong van het kaliber Secrets tegenkomen. Behalve dan misschien de 2017 versie als bonustrack. Het eerste liedje dat ik pas echt leuk vind is It's You. En ach, Grey Unpainted Rooms kan er ook nog wel mee door. En ja... wat mij betreft was dat 't wel zo ongeveer. Al met al toch wel een aardig 'tegenvallend' album na 35 jaar!