Offset - Father of 4 (2019)

Label: Quality Control

1. Father of 4 (4:19)

met Big Rube

2. How Did I Get Here (4:36)

met J. Cole

3. Lick (3:24)
  4. Tats on My Face (3:02)
  5. Made Men (3:34)

met Quavo

14. Quarter Milli (3:14)

met Gucci Mane

15. Red Room (4:01)
  16. Came a Long Way (2:52)
avatar van NL_RAPPIN
Denk dat ik dit het beste solo album van de 3 vindt, ondanks Takeoff m'n favoriete Migo is.

avatar van overmars89
Mjeh, Ik ben nooit heel erg fan geweest van Migos. Ik heb het allemaal wel geluisterd, maar het is allemaal zo veel van hetzelfde. Soms kan ik nog wel is een nummertje waarderen. Maar een heel album is toch altijd te veel mij.

Ik moet wel zeggen dat Offset zich nog wel een beetje kwetsbaar opstelt en dat er tenminste nog wel een beetje content op staat vergeleken met de solo projecten van de andere Migos leden. Mjeh, toch wel een kleine voldoende.