Maren Morris - GIRL (2019)

Country
Label: Sony

1. GIRL (4:10)
  2. The Feels (3:07)
  3. All My Favorite People (3:19)

met Brothers Osborne

4. A Song for Everything (3:14)
  5. Common (4:05)

met Brandi Carlile

6. Flavor (3:16)
  7. Make Out with Me (2:16)
  8. Gold Love (3:23)
  9. Great Ones (3:41)
  10. RSVP (3:34)
  11. To Hell & Back (3:15)
  12. The Bones (3:17)
  13. Good Woman (3:31)
  14. Shade (2:51)
avatar van joko150
Ik weet het nog niet. De uitgebrachte nummers hebben wel een behoorlijk commercieel pop randje,
Die clean elektrische gitaar die dan zo'n standaard rifje doet, (The Bones) krijg ik de kriebels van.
Overigens had ik nooit verwacht dat zo'n pop nummer als 'Common' bij het stem geluid van Brandi Carlile zou passen, maar daar ben ik aangenaam door verrast.

avatar van Rudi1984
Wat fijn en verfrissend: zo’n tweede album dat eens precies wél aan de verwachtingen voldoet. Niks rare uitstapjes of uitgeputte creativiteit, maar ‘gewoon’ voortbouwen op het sterke fundament en daar verbeterpuntjes in doorvoeren.

Het levert hier weer volop instant meezingbare songs op, maar ook bijvoorbeeld het lekker rauw schurende All My Favorite People.

Een echte kortom, deze Maren. Ik kijk nu alweer uit naar de show.

avatar van joko150
waarom die nep gitaar bij Jimmy Fallon.....