Gabrielle - Dreams Can Come True (2001)

Alternatieve titel: Greatest Hits Vol. 1

Pop / Soul
Label: PolyGram

1. Dreams (3:46)
  2. Going Nowhere (3:50)
  3. Because of You (3:49)
  4. Give Me a Little More Time (4:56)
  5. Forget About the World (4:15)
  6. If You Ever (4:15)

met East 17

7. If You Really Cared (4:52)
  8. Sunshine (4:12)
  9. Rise (3:40)
  10. When a Woman (3:12)
  11. Should I Stay (3:56)
  12. Out of Reach (3:18)
  13. Don't Need the Sun to Shine (To Make Me Smile) (3:29)
  14. If I Walked Away (3:22)
avatar van musicfriek
Deze verzamelaar beslaat de periode 1993-2001, in die tijd heeft ze 3 albums uitgebracht. 6 nummers heb ik zelf op cd-single, dus deze verzamelaar was voor mij wel een uitkomst. Vocaal gezien is ze misschien niet de sterkste, maar toch weten de nummers mij voldoende te pakken. Vooral Dreams, Give Me a Little More Time en Rise blijven relaxte popnummertjes. 3,5* voor deze verzamelaar.

avatar van principal2000
Prima popsoul album. Gabrielle heeft inderdaad niet een spectaculair bereik of stem, maar wel een prettige stem en de muzikale begeleiding is prima. Dit album bevat geen hoogstandjes of vernieuwing, maar is wel erg lekker wegluisteren.