David Bowie - Clareville Grove Demos (2019)

Label: Parlophone

1. Space Oddity [Clareville Grove Demo] [Final Lyrics] [2019 Remaster]
  2. Lover to the Dawn [Clareville Grove Demo]
  3. Ching-a-Ling [Clareville Grove Demo]
  4. An Occasional Dream [Clareville Grove Demo] [2019 Remaster]
  5. Let Me Sleep Beside You [Clareville Grove Demo]
  6. Life Is a Circus [Clareville Grove Demo]
Het grote uitmelken gaat voort....

avatar van Poles Apart
Tja, wat heet, er staat ook een nieuwe Jeff Buckley release in de planning voor Record Store Day. En dan ook nog, zowel deze van Bowie als die van Buckley, van die 6-7 tracks bevattende mini albumpjes. Disrespectvol.

avatar van reptile71
Het is een box met 3 singles.

avatar van Funky Bookie
Is al minder lullig

avatar van liefkleinhertje
Dit is geen uitmelken meer maar binnenste buiten keren.

avatar van CWTAB
De versies van Space Oddity & An Occasional Dream zijn beide afkomstig van de David Bowie/Space Oddity 40th Anniversary uit 2009, Lover To The Dawn is een 1ste versie van Cygnet Committee.

Life Is A Circus is Roger Bunn cover van het obscure groepje Djinn (dacht ik).

Leuk om eens te horen maar om dit op 3 vinyl singles te persen en dan 35 euro vragen is te gek voor woorden... Men had beter de nummers vanop Spyin' Through A Keyhole, deze mini "box" & The Mercury Demo's (80 €) op een dubbelvinyl/cd geperst. Bowie zelf had blijkbaar voor z'n dood een 5 jarenplan uitgetekend voor releases maar ik betwijfel toch of een dergelijke moneygrab hetgeen is wat hij wou..

avatar van CWTAB
Parlophone heeft blijkbaar naar mij geluisterd: deze nummers komen samen met de nummers vanop Spying Through a Keyhole & The Mercury Demos op een nieuwe box: Conversation Piece (5CD)..

Blij dat ik de gestoorde prijzen niet heb gegeven, voor de prijs de deze 3 boxen het je de volledige box met nog 12 bonus demo's en de 2019 remix van Space Oddity

geef mij maar de gewone versies. Inderdaad uitmelken maar weer