2 Chainz - Rap or Go to the League (2019)

Label: Def Jam

1. Forgiven (5:23)

met Marsha Ambrosius

2. Threat 2 Society (3:45)
  3. Money in the Way (2:41)
  4. Statute of Limitations (2:29)
  5. High Top Versace (2:57)

met Young Thug

6. Whip (3:48)

met Travis Scott

7. NCAA (4:08)
  8. Momma I Hit a Lick (2:56)

met Kendrick Lamar

9. Rule the World (4:05)

met Ariana Grande

10. Girl's Best Friend (3:12)

met Ty Dolla $ign

11. 2 Dollar Bill (4:00)

met Lil Wayne en E-40

12. I Said Me (5:30)
  13. I'm Not Crazy, Life Is (5:30)

met Chance the Rapper en Kodak Black

14. Sam (4:11)
avatar van NL_RAPPIN
Ben benieuwd, lees er goede dingen over online. Vooral over de nummers met Kendrick en Thug. Heb er zelf nog niks van gehoord, maar Pretty Girls Like Trap Music was 1 van m'n favoriete albums in 2017.

avatar van Rudi1984
Ik dacht altijd dat 2 Chainz een van die gezichtsloze autotunerappers was die ik niet uit elkaar kan houden, maar volgens mij heb ik me in hem vergist. Snel maar eens meer van checken.

Opvallend trouwens dat deze enorme banger niet op het album staat.

2 Chainz X Adam Scott - Expensify This - YouTube

avatar van overmars89
Toch wel geinig, hoe 2 Chainz van een gimmicky Trap rapper naar een toch iets meer serieuze rapper gegaan is. En dat juist wanneer gimmicky traprap op z'n top is qua populariteit. Ik had weinig verwachtingen van het album en toch is de eerste helft van de plaat mij toch goed bevallen. Zelfs de tracks met Young Thug en Travis Scott, terwijl dit normaliter niet echt mijn smaak is.

Ik moet zeggen vanaf "Rule The World" gaat het niveau voor mij wel echt flink achteruit. Maarja is ook wel te verwachten op een commerciele release van 2Chainz.