Dominic Miller - Absinthe (2019)

1 stem

Argentiniƫ
Jazz
Label: ECM

1. Absinthe (5:28)
  2. Mixed Blessing (4:47)
  3. Verveine (1:45)
  4. La Petite Reine (2:13)
  5. Christiania (4:29)
  6. Étude (5:42)
  7. Bicycle (3:51)
  8. Ombu (3:40)
  9. Ténèbres (4:22)
  10. Saint Vincent (5:27)
avatar van Broem
Miller is een artiest die ik al vanaf het begin van zijn carrière volg. Bekend geworden als gitarist op de albums van Sting. Een zeer getalenteerde muzikant die zijn markante, klassieke geluid laat horen op al zijn albums. Gezien de scores op mume ben ik de enige fan Da’s jammer. Ook op dit album, uitgebracht door het prachtlabel ECM, laat Miller zijn klasse weer horen. Mooie begeleiding door oa een accordeon, loepzuiver gespeeld en fantastisch geproduceerd. Zo nu en dan is het draaien van een album van Miller een heerlijk momentje voor jezelf . Stijlvol en vol overgave gemaakt.

avatar van Leptop
Hoho Broem! Het album met Stacey heb ik thuis en is best aardig. En fantastisch geproduceerd inderdaad! Maar dat is idd net wel anders dan een fan .