Rema-Rema - Fond Reflections (2019)

1 stem

Label: 4AD

1. Feedback Song [Halligans Live Rehearsal Version] (7:35)
  2. Rema-Rema [Halligans Live Rehearsal Version] (4:25)
  3. Gallery / Oh Rock 'N' Roll (6:39)
  4. Lost My Way (4:28)
  5. Short Stories (1:59)
  6. International Scale (3:42)
  7. Fond Affections [Portobello Road Version] (3:44)
  8. Why Ask Why (6:24)
  9. Instrumental [Halligans Live Rehearsal Version] (4:52)
  10. Entry [Halligans Live Rehearsal Version] (5:57)
  11. Feedback Song (Remastered) (6:31)
  12. Rema-Rema (Remastered) (4:33)
  13. Entry (Remastered) (6:02)
  14. Instrumental (Remastered) (4:01)
  15. Fond Affections (Remastered) (4:00)
  16. No Applause (4:29)
  17. Murdermuzic (4:21)
avatar van Premonition
Rema Rema, de eerste band met een release op 4AD in maart 1980. De band was bij de release echter al weer uit elkaar en ging over in The Wolfgang Press, die weliswaar ook wat in de obscuriteit is blijven hangen.
Voornamelijk is deze band bekend van Fond Affections, maar niet in hun uitvoering. This Mortal Coil coverde dit nummer en het origineel kan imo niet in de schaduw staan van de TMC versie.
Ik ben benieuwd wie op deze release zit te wachten, alleen Ivo Watts denk ik...

avatar van raymondkeuters
Hey Premonition, ik zat ook heel erg op deze release te wachten Ik heb de EP in mijn bezit en wist niet dat er überhaupt nog meer nummers van hun waren.

avatar van Premonition
raymondkeuters, ik spreek dus voor mijn beurt. Welke EP heb je, de originele uit 1980 is veel geld waard, volgens mij.