Dave - Psychodrama (2019)

Uitgebracht in eigen beheer

5. Location (4:01)

met Burna Boy

6. Disaster (4:00)

met J Hus

7. Screwface Capital (4:13)
  8. Environment (3:22)
  9. Lesley (11:07)

met Ruelle

10. Voices (3:18)
  11. Drama (7:03)
avatar van overmars89
Dave is eigenlijk wel een toffe rapper. Hij heeft niet een hele bijzondere flow, maar hij is echt een fantastische storyteller. En met zijn rustige flow is zijn wordplay en delivery wel on point. De eerste helft van de plaat is keihard. Helaas zitten er op het laatst wel wat mindere tracks tussen. "Lesley" is een ziek verhaal, maar de beat en de flows zijn echt niet interessant genoeg om 11 minuten vol te maken.

Daarnaast waren er nog 2 andere tracks die iets te "gladjes" zijn. Maar desalniettemin maakt de "realness" van Dave wel veel goed.