Caterina Barbieri - Ecstatic Computation (2019)

Italiƫ
Electronic
Label: Editions Mego

1. Fantas (10:31)
  2. Spine of Desire (1:32)
  3. Closest Approach to Your Orbit (6:30)
  4. Arrows of Time (4:37)
  5. Pinnacles of You (5:47)
  6. Bow of Perception (7:03)
Salamander
Fantas is geweldig. Track van het jaar tot zover, wat mij betreft. Helaas is de rest van het album iets minder, maar desalniettemin nog steeds zeer de moeite. Iemand om in de gaten te houden!

avatar van Arbeidsdeskundige
Fantas is weergaloos mooi. Het is een ware vulkaan aan sounds die onweerstaanbaar zijn. Het hele album is voortreffelijk.

avatar van jassn
Fantas(tisch) album vooral de opener natuurlijk, enig minpunt is Arrows of Time, de me maar een opvullertje lijkt en vooral het tempo wat uit het album haalt. Voor de rest kan ik hier zeker wel van genieten.