Kiwi Jr. - Football Money (2019)

Canada
Label: Mint

1. Murder in the Cathedral (3:29)
  2. Leslie (2:13)
  3. Salary Man (3:45)
  4. Gimme More (3:00)
  5. Comeback Baby (3:00)
  6. Soft Water Apple (1:06)
  7. Football Money (2:06)
  8. Nothing Changes (2:41)
  9. Swimming Pool (2:46)
  10. Wicked Witches (3:12)
avatar van oftewel
In 2019 alleen in Canada uitgekomen en nu wereldwijd luisterbaar. En daar kan de wereld alleen maar blijer van worden. Wat een ontzettend fijn indie-rock plaatje is dit zeg. Niks niet origineel, hallo Pavement!, maar wel overtuigend goed. Binnen 30 minuten ben je van je depressie af.

avatar van Mausie
Er is best wel wat buzz rond deze band momenteel, en wat mij betreft terecht. Je hoort hier idd Pavement in terug, en nog wel een aantal van dat soort bands. Maar ze geven het wel een eigen twist, met vaak originele riffjes en wendingen. Verder sluit ik mij bij mijn bovenbuurman aan.

avatar van PB 82
Aardig debuut van deze voormalige Alvvays-bassist en consorten. Het geluid houdt zo'n beetje het midden tussen Johnatan Richman & zijn Modern Lovers en The Feelies. Hier lust ik wel pap van ...