LSD - Labrinth, Sia & Diplo Present... (2019)

Verenigd Koninkrijk / Australiƫ / Verenigde Staten
Pop / Dance
Label: Columbia

1. Welcome to the Wonderful World Of (1:56)
  2. Angel in Your Eyes (3:06)
  3. Genius (3:33)
  4. Audio (3:24)
  5. Thunderclouds (3:07)
  6. Mountains (3:14)
  7. No New Friends (2:55)
  8. Heaven Can Wait (3:15)
  9. It's Time (3:29)
  10. Genius (2:42)

met Lil Wayne

avatar van E-Clect-Eddy
Er is al een EP uit met 6 van de 10 nummers.

avatar van Carolaah
Interessante combinatie!
Best een leuke plaat. Niet heel bijzonder zo op het eerste gehoor, maar wel vermakelijk. Wel van korte duur, de plaat had van mij wat langer mogen zijn.

avatar van E-Clect-Eddy
In Genius zit volgens mij een sample verstopt van een 70s hit waar ik maar niet op kan komen.

avatar van Style.Girl
Geweldig album dit!

Eigenlijk pas sinds een paar maanden geleden ontdekt, omdat ik benieuwd was of Sia al een nieuw album had. En toen kwam ik hier terecht. En wat ik heerlijk vond is dat het samen met Labrinth is. Beide mijn favorieten van de laatste tijd dus het kon niet mooier.

Elk nummer vind ik leuk, maar degene die eruit springen zijn Genius, Audio, Thunderclouds, Mountains, No New Friends en It's Time. Ook het intro is een fijn nummer, maar die mocht langer. En dan besef ik me dat ik bijna elk nummer heb genoemd. Dat geeft al aan dat het een hoog cijfer waard is.

Door de samenwerking merk je een andere sound met aparte nummers en een heerlijke beat. Lekker om te dansen, zingen en toch ook weg te dromen. Prachtige stemmen om naar te luisteren.

Ja dit moet iedereen horen! Enige nadeel is dat het album wel erg kort is. Ik ben benieuwd of ze nog vaker samenwerkingen gaan doen of eventueel met andere artiesten.