Lee Moses - How Much Longer Must I Wait? (2019)

Alternatieve titel: Singles & Rarities (1965-1972)

Soul
Label: Future Days

1. My Adorable One (2:57)
  2. Diana (From N.Y.C.) (2:23)
  3. Reach Out I'll Be There (2:54)
  4. Day Tripper (2:07)
  5. Bad Girl, Pt. 1 (2:30)
  6. Bad Girl, Pt. 2 (2:23)
  7. I'm Sad About It (2:48)
  8. How Much Longer (Must I Wait?) (2:39)
  9. You Are Too Much for the Human Heart (2:56)
  10. If Loving You Is a Crime (I'll Always Be Guilty) (2:38)
  11. Never in My Life (2:42)
  12. I Can't Take No Chances (2:49)
  13. Dark End of the Street (3:24)
  14. She's a Bad Girl (3:03)
  15. Pouring Water on a Drowning Man (3:07)
  16. What Do You Do (4:18)
avatar van psychonaatje
Dit zijn nummers van Lee Moses die niet op Time and Place stonden, met name singles. Nu is er een uitgebreide versie van Time and Place uitgekomen en de meeste bonustracks daarvan, staan hier ook op. Alleen You Are Too Much for the Human Heart, Pouring Water on a Drowning Man en What Do You Do staan daar niet op. Toch is dit compilatiealbum wel een waardevolle toevoeging, want het is niet meer gemakkelijk om aan die uitgebreide versie van Time and Place te komen.

avatar van Poles Apart
Ik heb die uitgebreide "Time and Place" (op CD) al vele jaren in bezit. Vind deze release toch wel interessant aangezien er zo bar weinig van deze geweldige zanger beschikbaar is, er zijn geloof ik ook maar één of twee foto's van de man. Ruwe en ongepolijste deep soul.