Kylie Rae Harris - Kylie Rae Harris (2019)

Country
Label: Torrez

1. Missouri (3:59)
  2. What the Heart Wants (3:36)
  3. Don't Let the Walls Fall Yet (3:28)
  4. Big Ol' Heartache (3:20)
  5. Run Away (4:26)
  6. Twenty Years from Now (4:48)
avatar van wvv89
De Texaanse Kylie Rae Harris maakt één van de beste platen in 2019 tot nu toe. Het betreft een EP wat in eerste instantie een volwaardig album zou worden. Don't Let the Walls Fall Yet werd als laatste toegevoegd en is wat mij betreft het beste nummer. Maar ook Missouri, What the Heart Wants en Big Ol' Heartache knallen door de speakers. Met Run Away en Twenty Years from Now neemt Rae Harris gas terug en laat ze haar gevoelige kant zien.

Deze korte EP laat veel potentie zien en ben heel benieuwd naar een volledige plaat. Mag zeker tussen namen zoals Caitlyn Smith en de Kaitlin Butts. Van Butts wordt overigens dit jaar een nieuw album verwacht. Tot dan vermaak ik mij met deze plaat en zal lang in de rotatielijst blijven.