slowthai - Nothing Great About Britain (2019)

Label: Method

1. Nothing Great About Britain (3:09)
  2. Doorman (3:04)

met Skepta

8. Toaster (3:04)
  9. Peace of Mind (2:27)
  10. Missing (2:20)
  11. Northampton's Child (3:02)
  12. Drug Dealer * (3:08)
  13. North Nights * (3:32)
  14. Rainbow * (2:44)
  15. Ladies * (3:19)
  16. Polaroid * (3:36)
  17. T N Biscuits * (2:46)
avatar van waxs
De beste man heeft al een indrukwekkend oeuvre EP's en singles afgeleverd in de afgelopen 2 jaar, ben benieuwd hoe hij zich staande houdt op deze volwaardige LP!

avatar van overmars89
Ik ben so fuc*ing hype voor dit album!

De tracks die ik tot nu toe gehoord heb zijn allemaal zo hard!

Heerlijke mengelmoes van Britse Punk met Grime. Tevens heeft Slowthai ook een heerlijke unieke eigen flow.. Love it!

avatar van nelnontwisa
Als Slowthai de hype op dit album weet waar te maken is dat een prestatie van formaat, want alle singles tot nu toe zijn echt fantastisch. Speciale s/o gaat naar Gorgeous, echt geweldig. Eerste luisterbeurt staat klaar.

avatar van overmars89
1 Luisterbeurt nu verder en ben zeker fan! De rustigere nummers moeten nog wel een beetje landen. Maar eigenlijk kan dit niet meer stuk!

avatar van waxs
Ik ben wel te spreken over het album, er staan eigenlijk geen zwakke tracks op alhoewel ik zeker een paar favorieten heb.

avatar van ArthurDZ
Je moet misschien even wennen aan zijn delivery (anders ik wel), maar daarna heb je wel wat hoor, amai! Heerlijk album, heel hongerig, urgent en creatief. Ja hier ga ik nog veel plezier aan beleven vermoed ik. Ik begin met een 4* maar heb het gevoel dat dit nog flink kan oplopen (misschien zelfs tot mijn top 10 van 2019? De tijd zal het leren).

avatar van pascal83
Ik mis de uitstekende (digitale) bonustracks in de tracklist hierboven.

avatar van mkrake
Top plaatje! Vooral in de auto heerlijk om op te hebben, na een vermoeiende dag deze plaat op en je kunt er weer tegen aan!
Zie nu pas dat de tracklist hierboven afwijkt van Spotify. Vooral de "bonustracks" behoren tot de favorieten zoals Drugdealer en Polaroid.