Stormlord - Far (2019)

8. Romulus (4:47)
  9. Vacuna (5:16)
  10. Levante (5:35)
avatar van Dr.Pat
Italiaans? Me onderbroek! Dit klinkt zoals ze het in het ijzige Scandinavië maken! Heerlijke, melodieuze en licht symfonische Black Metal! Deze plaat neemt je bij de eerste luisterbeurt al mee, en zonder problemen haal je het eind, nog maar een keer. Spannend, hier en daar heerlijk bombastisch, maar eigenlijk nergens echt over de top. Screams en grunt zijn overtuigend, muzikaal klinkt het erg overtuigend. Sterk staaltje van deze band.

Gelukkig is de tijd nu wel echt voorbij dat we Italiaanse Metal met een neerbuigende glimlach ontvingen!