Falls of Rauros - Patterns in Mythology (2019)

Label: Gilead

1. Détournement (2:33)
  2. Weapons of Refusal (11:11)
  3. New Inertia (8:53)
  4. Renouvellement (3:34)
  5. Last Empty Tradition (9:52)
  6. Memory at Night (9:08)
avatar van Don Cappuccino
Patterns in Mythology is de plaat waar alles ineens samen lijkt te komen voor Falls of Rauros. Ik vond de band altijd redelijk middelmatig en terughoudend, maar met potentie. Patterns in Mythology grijpt je tijdens zijn volledige speelduur volledig bij de strot met meeslepende composities. Daar waar alles vrij vlak bleef op vorig werk, worden er nu enorme kippenvel opwekkende pieken behaald. Wonderschone dromerige folky blackmetal die liefhebbers van de oude Alcest zeker eens moeten gaan beluisteren. Ook is het gitaarwerk en vooral het soleerwerk om van te watertanden.