Meetsysteem - Geen Signaal (2019)

1 stem

Electronic / Pop
Label: Nous'klaer

1. Geen Signaal (2:29)
  2. Teal (5:54)
  3. Goed Te Doen (3:09)
  4. Daar (4:30)
  5. Kubus (5:21)
  6. Deuren, Wij Zijn Het (3:08)
  7. Geduld (5:28)
  8. In Heaven (6:21)
  9. Dagen van de Hallouminati (1:51)
  10. Bonaduz (3:47)
  11. Maatschappij voor de Toekomst (3:40)
  • vanaf donderdag 6 juni te koop
avatar van Kramer
Nieuwe Nederlandstalige pop (met het aangegeven genre Rock heeft dit in mijn oren weinig te maken) heeft altijd mijn interesse. De eerste drie nummers die op Spotify staan stemmen echter niet optimistisch: dromerige zeurelektronica die per kilo van de fabrieksband rolt gecombineerd met onverstaanbare mompelteksten. Maar laat ik niet te vroeg oordelen: in de beats gebeurt hier en daar toch wel iets spannends en wie weet wordt het tekstueel interessant - om dat te ontdekken zal ik tijdens het luisteren de teksten eens op een briefje meelezen. Ben benieuwd naar het volledige album.

Teal is toch een geweldig nummer, maar moet zeggen dat het kwartje bij mij ook pas na een maand draaien definitief viel. De rest moet ik nog vaker horen voor een oordeel. In ieder geval een intrigerende release van misschien wel het interessantste Nederlandse label van de laatste tijd.

avatar van repelstefan
Maar eens geprobeerd omdat om een of andere reden dit hardnekkig op de frontpage blijft staan. Na het luisteren begrijp ik niet waarom