Cleo Sol - [Winter Songs] (2018)

R&B / Soul
Label: Forever Living Originals

1. Why Don't You (3:52)
  2. Try and You Try (4:58)
  3. Still Cold (4:19)
  4. Miles Song (5:33)
avatar van musicfriek
Haar nieuwste single is net uitgebracht: Cleo Sol - Sweet Blue (Official Video)

Zit hier met smart op haar debuutalbum te wachten, wat een geweldige zangeres is dit. Doet me wat aan Erykah Badu denken.

avatar van spoon
Miles Song... Als er op dat debuut meer van dit soort nummers staan dan komt het wel goed met deze dame.

Ze is volgens mij overigens ook te horen op beide Sault albums van hetzelfde label.

avatar van musicfriek
Lang op moeten wachten, maar ik krijg het idee dat ze op 27 maart haar debuutalbum uit gaat brengen: Rose in the Dark. Op Instagram zijn 10 snippets te beluisteren en ik hoop dat tevens haar singles Sweet Blue en One er ook op zullen staan. Ze heeft het goed geheim weten te houden

avatar van Film Pegasus
Op een zonnige dag naar Winter Songs luisteren mag zeker! De ep van de Sault-zangeres straalt warmte uit en ze laat met Winter Songs duidelijk van zich horen. Het is nog maar een tipje van de sluier voor wat we mogen verwachten met haar eigen albums. Een heerlijk visitekaartje.