King Hobo - Mauga (2019)

2. Dragon’s Tail (4:35)
  3. King Blues (4:40)
  4. Good Stuff (3:27)
  5. Mauga (3:10)
  6. How Come We’re Blind (6:26)
  7. Listen Here (2:38)
  8. Move to the City (3:30)
  9. Twilight Harvest Pt. I & II (7:49)
  10. New Or-Sa-Leans * (5:31)
avatar van trebremmit
Eindelijk de opvolger van hun debuut, na 11 jaar,
Daar is lang naar uitgekeken door veel mensen.

avatar van MichelDumoulin
Wie zingt er op ‘Dragon’s Tail’?

avatar van trebremmit
Heerlijke afwisselende blues rock weer, doet niet onder voor het debuut.

avatar van Mssr Renard
Deze is gewoon aan mij voorbij gegaan. In principe gewoon bijna een Kamchatka-plaat (Per en Thomas zijn Kamchatka en drummer Jean Paul heeft al eens in Kamchatka mee getrommeld. Bovendien is deze geproduceerd door Kamchatka-vaste drummer Strandvik).

Dus deze gaat op mijn wantlist!

MichelDumoulin schreef:
Wie zingt er op ‘Dragon’s Tail’?

Je zou verwachten dat het Thomas is, maar misschien is het wel Per dit keer.

avatar van Mssr Renard
Titelnummer is echt prachtig en hoe dat overgaat in How Come We're Blind is echt heel fraai. Echt mooi pianospel en ditto mellotron, clean gitaarspel en brushes. Dit is geen harde rock, maar subtiele progrock/psychrock.

avatar van Mssr Renard
Het is nu pas voor het eerst dat ik bonustrack 'New Or-Sa-Leans' hoor. Wat een geweldige song. Het heeft een klein beetje een Allman Brothers-feel, maar toch ook wel heel erg eigen. Prachtig gespeeld op gitaar en begeleid door accordeon. Een erg fraaie en mooi vormgegeven song.