Yeasayer - Erotic Reruns (2019)

Electronic / Rock
Label: Yeasayer

1. People I Loved (2:45)
  2. Ecstatic Baby (2:54)
  3. Crack a Smile (3:51)
  4. Blue Skies Dandelions (3:04)
  5. Let Me Listen in on You (3:52)
  6. I'll Kiss You Tonight (3:02)
  7. 24 - Hour Hateful Live! (2:51)
  8. Ohm Death (2:54)
  9. Fluttering in the Floodlights (3:52)
avatar van Mathough
De laatste twee worpen van Yeasayer vond ik saai en nogal onsamenhangend. Odd Blood en All Hour Cymbals zijn daarentegen prima albums die een paar steengoede nummers bevatten. Als er nieuw materiaal van deze band uitkomt neem ik daarom toch nog altijd even de moeite om het te checken.

Van dit album zijn reeds twee singles uitgebracht: Fluttering In The Floodlights en Let Me Listen In On You. Die eerste is rete catchy, dikke prima dus! Op Let Me Listen In On You laat Yeasayer duidelijk een nieuw geluid horen. Dit nummer klinkt namelijk een stuk zwaarmoediger dan ik van de band gewend ben én weet mij zeker te overtuigen! Ben benieuwd naar de rest van het album!

Wat een kort album,zeg!

avatar van Venceremos
Wat een lekker album, zeg!

avatar van Supersid
Genietbaar album dat vlot wegluistert.