Warrior Soul - Rock 'N' Roll Disease (2019)

1 stem

Label: Livewire

1. Up the Dose (4:00)
  2. Rock N’ Roll Disease (3:00)
  3. Off My Face (4:07)
  4. Melt Down (5:14)
  5. Rock On (3:52)
  6. War Ride Children (4:07)
  7. Going Mental (4:09)
  8. After the Show (2:42)
avatar van gigage
Ik herkende de hele muziek niet van deze toch vermaarde band uit begin jaren negentig. Als je stem het in de studio het al niet meer doet, hoe klinkt zoiets live dan? Dit lijkt nergens naar. -1

avatar van milesdavisjr

Moet je de voorganger eens horen, exact hetzelfde euvel. Doodzonde want Clarke was in de jaren 90 wat mij betreft 1 van de zangers die in dit genre een topprestatie leverde, zie de eerste 3 platen van deze band.

avatar van gigage
Helemaal mee eens.

avatar van Zagato
gigage schreef:

Misschien refereren ze er zelf naar in de albumtitel.

Ik was eigenlijk blij verrast met dit album. De stem van Kory Clarke zelf is een stukken minder, maar de meeste nummers klinken lekker. De begin jaren worden niet meer geëvenaard, maar ik beluister dit album graag.