Two Door Cinema Club - False Alarm (2019)

Ierland
Label: Glassnote

1. Once (3:18)
  2. Talk (4:24)
  3. Satisfaction Guaranteed (3:47)
  4. So Many People (4:41)
  5. Think (3:51)
  6. Nice to See You (6:13)
  7. Break (2:08)
  8. Dirty Air (4:03)
  9. Satellite (4:19)
  10. Already Gone (3:41)
  11. Talk [Single Edit] (3:36)
  12. Satellite [Single Edit] (3:21)
avatar van AstroStart
Already Gone eindigt wel heel abrupt (alsof een deel van het nummer mist) op Spotify. De lengte hier komt overeen met de lengte op Spotify. Vreemd.

Dim
AstroStart schreef:

Dat maakt de titel dan wel weer toepasselijk.

avatar van Music_
AstroStart schreef:

Klopt, dacht dat mijn cd kapot was daarom spotify gecheckt precies hetzelfde

avatar van Mausie
De tering, wat klinken deze gasten uitgeblust! Het debuut was al niet bepaald hoogstaand, maar daar stonden wel leuke niets-aan-de-hand poprock liedjes op. Van de vier singles kan alleen Talk zich enigszins meten met de hitjes van het debuut. Leuk voor nu, maar volgend jaar ben ik die ook vergeten waarschijnlijk.