Violent Femmes - Hotel Last Resort (2019)

Rock / Pop
Label: [PIAS]

1. Another Chorus (2:38)
  2. I Get What I Want (2:30)
  3. I'm Nothing (2:26)

met Stefan Janoski

4. Adam Was a Man (2:59)
  5. Not OK (2:34)
  6. Hotel Last Resort (5:12)

met Tom Verlaine

7. Everlasting You (2:13)
  8. It's All or Nothing (2:25)
  9. I'm Not Gonna Cry (2:56)
  10. This Free Ride (2:14)
  11. Paris to Sleep (3:38)
  12. Sleepin' at the Meetin' (1:38)
  13. God Bless America (4:40)
avatar van c-moon
"Op Hotel Last Resort, bewijzen Gordon Gano en Brian Ritchie dat ze het schrijven van sterke lyrics en originele melodielijnen nog lang niet verleerd zijn. Het werd dan ook een vintage Femmes-plaat die naadloos aanknoopt bij Freak Magnet, in 2000 hun zwanenzang, en soms ook wat aan schurkt bij hun iconische zelf getitelde debuut uit 1983 en ook bij Hallowed Ground (1984). De bandleden zelf vinden Hotel Last Resort trouwens hun beste plaat sinds het gevierde Hallowed Ground. Zover willen we nog niet gaan, daarvoor is niet alle materiaal sterk genoeg, maar dat het een goede plaat werd, is wel duidelijk."

Mijn volledige verslag, lees je op Luminous Dash.be:
VIOLENT FEMMES – Hotel Last Resort (PIAS) – Luminous Dash BE - luminousdash.be