Snow Ghosts - A Quiet Ritual (2019)

Electronic

10. Threnody (2:32)
  11. Wraith (5:09)
  12. Silence (1:49)
avatar van MusicFreak
Moeilijk te plaatsen muziek maar wel prachtig. Een poging om het te omschrijven: een soort van mix van elektronische rock, noise met folkachtige vocalen....?
Eigenlijk gewoon gaan luisteren, de vorige 2 albums kregen niet zoveel aandacht hier, hopelijk deze wel!

avatar van vigil
Qua tijd inmiddels 5 maanden verder maar qua aandacht niets. Tenminste ik heb het 2de cijfer gegeven en bijdeze ook t 2de bericht.

avatar van Mjuman
vigil schreef:

Prachtige plaat die een breder publiek zou verdienen.

Ik heb de eerste twee, maar ben hier gewoon nog niet aan toe gekomen

Overigens zijn die eerste twee als lp, samen met de debuut e.p./12" nu bij Fabric (Houndstooth is een sublabel) als set in de aanbieding voor 30 GBP Snow Ghosts Vinyl Bundle - store.houndstoothlabel.com

avatar van MusicFreak
vigil schreef:

Prachtige plaat die een breder publiek zou verdienen.

Ook na 5 maanden nog steeds een prachtige plaat!