Wu-Tang: Of Mics and Men (2019)

Label: Mass Appeal

1. Ghostface Killah en RZA - On That Shit Again (3:20)
  2. Ghostface Killah, Raekwon en Harley - Seen a Lot of Things (3:10)
  3. Nas - Project Kids [Skit] (1:57)
  4. RZA - Do the Same as My Brother Do (3:24)
  5. Cheo Hodari Coker - Yo, Is You Cheo? [Skit] (1:40)
  6. RZA, Masta Killa en Cappadonna - Of Mics and Men (3:17)
  7. GZA en Masta Killa - One Rhyme [Skit] (2:06)
avatar van -marco-
Is dit een officieel dingetje!?

Edit:

Zie het al, van een docu. Moet erg goed zijn. Maar eens opsnorren.

Tracks zijn wel nice!

avatar van ThingMan
Ben benieuwd naar de docu en de songs ga ik snel luisteren. Eerste 2 gehoord. Klinkt goed. Ze waren gisteren in de Ziggo Dome weer prima.

avatar van Kos
Kos
Stelt echt niks voor dit. 2,5* voor de 3 echte tracks, de rest is onzinopvulling uit de docu.

Dat je het uberhaupt durft uit te brengen..

avatar van Silky & Smooth
Ja, pure geldklopperij dit. Het wordt ook fysiek aangeboden. Dus dan koop je een LP met een paar redelijke tracks en die voor de rest opgevuld is met interviews die ongetwijfeld in de docu ook voorbij komen. Met beeld erbij.

avatar van -marco-
Pfffff die docu though

Dikke aanrader. Mooi inkijkje hoe eea is begonnen. Snap het dilemma wel waar RZA mee zat, maar dat daardoor zijn relatie met Divine brak is wel heavy.