Ladies of Soul - Live at the Ziggo Dome 2019 (2019)

geen stemmen

Pop / Soul
Label: DEMP

1. Ouverture - We're in This Together (2:18)
  2. Treat Her Like a Lady (2:41)
  3. Soul Medley: Son of a Preacher Man / (Your Love Keeps Lifting Me) Higher and Higher / It's a Shame / Walk on by / Seven Nation Army / War / Something's Got a Hold on Me / Everybody Needs Somebody to Love / Land of 1000 Dances (11:08)
  4. I'll Never Love Again / Ik Wil Niet Zonder Jou (6:05)
  5. Weak / Baby Can I Hold You (4:20)
  6. Am I Losing You Forever / History (5:59)

met Mai Tai

7. Aretha Franklin Tribute: Respect / (You Make Me Feel Like) a Natural Woman / Chain of Fools / I Say a Little Prayer / Think (12:10)
  8. Everyday People (4:32)

met Leona Philippo en Chance Howard

9. Valentine Medley: Free / Always Be My Baby / Wishin' on a Star / Angel of Mine (5:33)
  10. My Lovin' (You're Never Gonna Get It) (6:17)

met En Vogue

11. Don't Let Go (Love) (4:16)

met En Vogue

12. Free Your Mind (4:22)

met En Vogue

13. I Want to Know What Love Is (5:19)

met ZO! Gospel Choir

14. Hard to Handle (3:52)

met Steffen Morrison

15. Telephone Medley: Calling You / Mr. Telephone Man / How Come You Don't Call Me Anymore? / 534-5789 (5:43)
  16. Chill & Hype Medley: Waterfalls / Shy Guy / That's the Way Love Goes / Dreamlover / Put Your Hands Up / Let Me Clear My Throat / This Is How We Do It (8:51)
  17. Love, Need and Want You / Dilemma (2:22)
  18. Blijf bij Mij (4:10)

met Ronnie Flex

19. Energie (3:29)

met Ronnie Flex

20. Ska Medley: Ghost Town / a Message to You, Rudy / Too Much Too Young / Baggy Trousers / One Step Beyond / Guns of Navarone / Monkey Man / Wine & Kotch / Murder She Wrote / BamBam (6:06)

met Leona Philippo en Pieter Both

21. Big Spender / This Is My Life (4:30)
  22. Bohemian Rhapsody / Dirty Diana / Diamonds and Pearls (4:58)
  23. Gospel Explosion: The Old Landmark / Shackles (Praise You)) (6:24)

met ZO! Gospel Choir

24. Finale Hits Medley (17:32)
  25. Whatta Man (4:05)

26. Hold On (6:05)

met En Vogue

27. We're in This Together + Reprise (4:32)

Er zijn bij dit album nog geen berichten geplaatst.