Denzel Curry - ZUU (2019)

Label: PH

4. Birdz (3:24)

met Rick Ross

5. Automatic (3:02)
  6. Speedboat (3:42)
  7. Bushy B Interlude (1:05)
  8. Yoo (1:04)
  9. Carolmart (2:44)

met Ice Billion Berg

10. Shake 88 (2:27)

met Sam Sneak

11. Blackland 66.6 (0:49)
  12. P.A.T. (3:00)

met PlayThatBoiZay

avatar van aminam19
Erg fijn album.
Niet zo diepgaand en uitgewerkt als denzel zijn vorige album TA1300, maar deze luisterd veel lekkerder weg.
Mooie zomer plaat, fijne producties en een sterk rappende Denzel.
De man moet als MC sowieso meer waardering krijgen, altijd steady flows en goed stem gebruik.

avatar van Rain King
die outro van wish is wel gang shit hoor

avatar van overmars89
aminam19 schreef:
Erg fijn album.
Mooie zomer plaat, fijne producties en een sterk rappende Denzel.

Yup eens! Al vond ik Denzel op "Imperial" wel nog veel schreeuwen. Sinds TA1300 heeft Denzel wel echt zijn lane gevonden. En nu met Zuu gaat ie lekker verder waar die al mee bezig was; Voornamelijk harde rauwe beats slopen!

avatar van FlyLo
Denzel komt weer hard. Jammer dat de beats zijn niveau niet halen

avatar van andnino
Heerlijk album. Slechts één moment pauze met Yoo, en dat is de meest hilarische skit die ik in jaren heb gehoord. Verder gewoon bangers van begin tot eind. Een diepgaand meesterwerk? Zeker niet, maar het is een frisse plaat die je heel makkelijk nog een keer opzet. Dat maakt het in ieder geval mijn favoriete hiphopplaat van dit jaar.