Moonrise - Travel Within (2019)

Polen
Label: Lynx

1. Dive (7:07)
  2. The Answer (5:28)
  3. Rubicon (5:27)
  4. Little Stone (4:42)
  5. Between the Lies (8:06)
  6. Like an Arrow (9:34)
  7. Time (4:25)
  8. Calling Your Number (7:16)
avatar van pos
pos
Binnenkort in het voorprogramma van Mystery in Zoetermeer zag ik. Deze band heb ik blijkbaar volledig gemist maar het klinkt op het eerste gehoor erg lekker. Arena, Pendragon, een beetje in die hoek. Ik ga er eens lekker naar luisteren de komende weken.

avatar van ProGNerD
Mooi album van de voor mij onbekende multi-instrumentalist Kamil Konieczniak. Vind de zang erg goed; veel gevoel en emotie. En dan lees ik notabene op Progwereld.nl dat deze (nieuwe) zanger het niet haalt bij de zanger op het vorige album... Er staat werkelijk geen slecht nummer op dit album; favorieten zijn Like an Arrow (6) en Time (7). Die laatste doet me erg denken aan The Raven That Refused To Sing van onze held Steven WIlson...