Blanck Mass - Animated Violence Mild (2019)

Electronic
Label: Sacred Bones

1. Intro (0:35)
  2. Death Drop (7:18)
  3. House vs. House (7:41)
  4. Hush Money (5:32)
  5. Love Is a Parasite (6:16)
  6. Creature / West Fuqua (3:44)
  7. No Dice (6:06)
  8. Wings of Hate (5:53)
avatar van FlyLo
FlyLo (moderator)
Eerste single klinkt wel OK maar ik word nog niet helemaal weggeblazen ofzo

avatar van E-Clect-Eddy
Inderdaad, de eerste single lijkt erop te wijzen dat dit album minder 'heftig' zal zijn dan het heerlijke vorige album.

avatar van mkrake
Heel fijn nummer!!

avatar van E-Clect-Eddy
Zie dat de dubbel-single Odd Scene / Shit Luck (Bandcamp) hier niet op staat, die klonk in het verlengde van World Eater.

avatar van coldwarkids
E-Clect-Eddy schreef:

Die beats zijn toch aardig heftig, alleen de melodie is slapjes maar is wel lekker op zich die mix.

avatar van E-Clect-Eddy
De tweede single No Dice viel me gisteren pas op. Bevalt iets beter dan de eerste single.

Lijkt beïnvloed door Hip Hop-beats uit de 80s en ook de zang/chants versterken dat gevoel.

Het geluid is meer toegankelijk geworden... klinkt minder agressief.

Blanck Mass - No Dice (Official Audio) - YouTube

avatar van coldwarkids
Damn, wat is No Dice toch lekker zeg. Broeierig sfeertje!