Girl Band - The Talkies (2019)

Ierland
Label: Rough Trade

1. Prolix (1:49)
  2. Going Norway (4:13)
  3. Shoulderblades (6:06)
  4. Couch Combover (3:34)
  5. Aibophobia (2:41)
  6. Salmon of Knowledge (6:20)
  7. Akineton (1:46)
  8. Amygdela (1:43)
  9. Caveat (2:47)
  10. Laggard (5:56)
  11. Prefab Castle (7:38)
  12. Ereignis (1:06)
  • vanaf vrijdag 27 september te koop
avatar van VladTheImpaler
Ik had eerlijk gezegd niet meer verwacht dat ze nog met een nieuw album zouden komen, want het was wel erg stil na dat ook al een aantal shows waren afgezegd vanwege gezondheidsproblemen. Wel mooi nieuws dat ze terug zijn.

avatar van hoi123
Jaaaa! Girl Band is één van de uniekste (en beste) gitaarbands die er rondloopt op dit moment en dat laten ze goed horen op Shoulderblades: een structuurloze, compleet geflipte en vertrouwd heerlijke trip. Ik kan echt niet wachten tot deze uitkomt!

avatar van aerobag
Dit album is wel even iets anders. Shoulderblades en Going Norway waren al niet te straightforward, maar er zit nog veel meer gecoördineerde chaos op dit album.

Ik zal wel een paar luisterbeurten nodig hebben om dit volledig te kunnen verteren