Hot Hot Heat - Make Up the Breakdown (2002)

Canada
Label: Sub Pop

1. Naked in the City Again (3:11)
  2. No, Not Now (2:31)
  3. Get in Or Get Out (2:50)
  4. Bandages (3:32)
  5. Oh, Godamnit (2:28)
  6. Aveda (2:49)
  7. This Town (3:09)
  8. Talk to Me, Dance with Me (2:47)
  9. Save Us S.O.S. (3:45)
  10. In Cairo (4:52)
Oh, goddamnit klinkt zeer lekker, vraag me alleen af waarom het dance zu meoten zijn Binnenkort maar is even de hele cd luisteren.

Bandages is ook een ontzettend leuk en vrolijk nummer! De dance-connectie zie ik ook niet zo, maar ik heb ook alleen de bekende nummers gehoord; niet het hele album.

Tijdje dit album gedraaid. Valt mij niet tegen, het is wel een leuk bandje. Misschien zijn er mensen die een hekel hebben aan de stem van de zanger (praat een beetje raar, sist ofzo ) maar ik vind het wel bij de muziek passen. De muziek is een beetje te vergelijken met Franz Ferdinand maar dan minder rockachtig.
Alleen het verschil met deze cd's is dat Franz Ferdinand mij tot het eind kan boeien, en dat doet deze toch duidelijk niet. Na de hoogtepunten Bandages, oh, Goddamnit, en Aveda wordt het alweer minder.
Toch heeft de muziek altijd een lekker deuntje en ritme, de tekst is soms een beetje slap wordt veel herhaald wat mij met name de laatste paar nummers begint te irriteren. Denk daarom dat dit geen blijfertje wordt, wat Ferdinand toch zeker wel is.

Maar alles bij elkaar toch 3*.

Ink
er komt een nieuw Hot Hot Heat album aan, en de eerste single belooft wat! (is te luisteren op hun website)
Ik vind make up the breakdown een fijne plaat, 4*

Idd een erg aanstekelijk liedje Ink, genaamd "Goodnight Goodnight"..

Ink
8 mei staan ze in de Melkweg

avatar van melis333
talk to me, dance with me, here. you're the spotlight girl..

erg vrolijk:)