DJ T. - Body Language Vol. 2 (2006)

Duitsland
Dance
Label: Get Physical

1. The Other People Place - Let Me Be Me (4:16)
  2. Stella - Extralife [DJ Naughty Remix] (5:04)
  3. Einzelkind - Marsha (3:22)
  4. Tensnake - Around the House (4:51)
  5. Spektrum - Horny Pony [James Priestley & Dan Berkson's "Barlz E Syntho" Remix] (4:06)
  6. Chicken Lips - Sweet Cow [Chicken Lips Zeefungk Mix] (3:42)
  7. Audio Soul Project - Reality Check (4:49)
  8. DJ T. en Booka Shade - Played Runner (4:56)
  9. Theo Parrish - Falling Up [Carl Craig Remix] (5:42)
  10. Tiefschwarz - Damage [M.A.N.D.Y. Dub Mix] (5:02)
  11. Trickski - Sweat [Instrumental Mix] (4:38)
  12. Gui Boratto - Arquipélago (4:17)
  13. Discemi - Tango Or Cash (4:32)
  14. Serge Santiágo - Atto D'Amore [Dub] (4:16)
  15. Tahiti 80 - Big Day [Booka Shade Dub Remix] (3:21)
  16. Ricardo Villalobos - What You Say Is More Than I Can Say [Isolée Speak & Spell Remix Long End] (5:13)
  17. Heiko Voss - I Think About You [DJ Koze Mix] (5:14)
Staan een hoop vette tracks op, maar over het algemeen vind ik zijn geluid iets te eentonig, al moet ik zeggen dat ik dat steeds beter kan hebben.

avatar van Antie
Ik kan wel ergens me in terug vinden wat herman bedoelt. Is niet echt een mix-album waar "Dj T." zijn stempel op zet en is er ook 1 zonder echt hoogtepunten. (misschien toch 1 "damage" ). Wat bij de eerste "Body language" van "m.a.n.d.y." wel het geval was. Maar vind dit soort mixen wel altijd aangenaam om te beluisteren.

tuktak
nou dat begrijp ik niet helemaal. ik vind dit juist een zeer gevarieerde mix die zich vanuit een electrobasis uitbouwt tot een hoogtepunt van boratto en discemi om vervolgens weer terug te vloeien zoals de mix begon. zeer fijne tracklist, mooi opbouw, en gevarieerd, zo hoor ik het iig graag. beste body language, maar ook een van de betere mixalbums in mijn collectie.

Destijds was ik nog niet zo thuis in dat geluid, misschien dat ik het daarom eentonig vond. Alhoewel ik hem ook nog wel 'ns heb horen draaien op een Get Physical-feestje, en toen vond ik het ook al niet zo heel geweldig. Maar als ik de tracklist zo bekijk zie ik daar toch wel heel wat fijne platen opstaan. Zal hem nog eens opleggen.

avatar van T.O.
Hier al een nummertje van Tensnake zie ik

Openingstrack van The Other People Place is trouwens echt geweldig.