Matt Harlan - Best Beasts (2019)

1 stem

4. K&W (4:35)
  5. Heavy Steel (4:17)
  6. Low Pressure (3:44)
  7. Somebody Else (4:24)
  8. Like Lightning (Way Out of Town) (3:47)
  9. Darla Mae (5:55)
  10. Mountain Pose (3:33)
  11. Gravity (2:49)
  12. Best Beasts (3:45)
  13. Another Bad Day (3:10)
avatar van heicro
Na 5 jaar is er dan eindelijk weer een album van Matt Harlan verschenen. Aanvankelijk was ik iets teleurgesteld, maar na een aantal luisterbeurten kan ik zeggen dat Matt Harlan weer zijn constante niveau heeft gehaald. Het enige nummer dat mij minder bevalt is het funky 'Gemini Blues' en daar mankeert eigenlijk niks aan, er wordt knap gemusiceerd, maar het valt gewoon uit de toon vergeleken met de andere meer rustige folk/ country getinte liedjes. Hoewel 'Best Beasts' weer behoorlijk rockt. Eén van de betere nummers, evenals 'Like Lightning', 'Gravity' en 'Mountain Pose'.