cLOUDDEAD - Little Earthquakes (1992)

Label: Frenchkiss

1. Crucify (4:58)
  2. Girl (4:06)
  3. Silent All These Years (4:10)
  4. Precious Things (4:26)
  5. Winter (5:40)
  6. Happy Phantom (3:12)
  7. China (4:58)
  8. Leather (3:12)
  9. Mother (6:59)
  10. Tear in Your Hand (4:38)
  11. Me and a Gun (3:44)
  12. Little Earthquakes (6:51)
  13. Upside Down * (4:22)
  14. Thoughts * (2:36)
  15. Ode to the Banana King (Part One) * (4:06)
  16. Song for Eric * (1:50)
  17. The Pool * (2:51)
  18. Take to the Sky * (4:20)
  19. Sweet Dreams * (3:27)
  20. Mary * (4:27)
  21. Sugar * (4:27)
  22. Flying Dutchman * (6:31)
  23. Humpty Dumpty * (2:52)
  24. Smells Like Teen Spirit * (3:17)
  25. Little Earthquakes [Live from Cambridge Corn Exchange, 5 April 1992] * (6:58)
  26. Crucify [Live from Cambridge Corn Exchange, 5 April 1992] * (5:19)
  27. Precious Things [Live from Cambridge Corn Exchange, 5 April 1992] * (5:03)
  28. Mother [Live from Cambridge Corn Exchange, 5 April 1992] * (6:37)
  29. Happy Phantom [Live from Cambridge Corn Exchange, 5 April 1992] * (3:33)
  30. Here. in My Head * (3:53)
Tag
Fuck Nino, waarom blijf je ons toch lastig vallen met onzin? Dit is werkelijk crap, geen inhoud, geen doel, geen gevoel nada noppes van wat een goed album moet hebben,, jammer dat de Nederlandse hiphopscene zo in elkaar zit..

avatar van NL_RAPPIN
Fock nino je bent het niet waard om een rapper te zijn

rico-bballer
Ik check ze niet eens meer hij is gewoon niet mijn ding vind hem een slechte rapper dus ga geen moeite doen om er naar te luisteren.

avatar van Jacktherapper
lelijk

Mezelf
Het ding wat me tegenzit is dat dit gewoon goedkoop gejatte beats zijn van andere (Amerikaanse) artiesten, die nummers worden verkracht op deze mixtape door zangers die geen noot kunnen zingen en halve raps.

Transmigratie 2 vond ik dan nog de beste van de 3, ook de meest orginele en kwalitatief de sterkste.

avatar van Joris15
Ben denk ik als enige positief over dit album vind sommige nummers niet om aan te horen maar nummers als, Ik geef geen moer en Uh Oh (met RBdjan) klinken echt super lekker. Ben ook wel een aardige fan van Priester in de nummer. Weet iemand of hij al een eigen mixtape heeft uitgebracht?

vreeswijk2
en toen was er nino een gast die niet kan rappen en stoere praatjes heeft

Superbeertje
Deze gast jat gewoon te veel, op 3 mixtapes al instrumentals van o.a.: Ja Rule, Dizzee Rascal, Bone Thugs, DJ Khaled en ga zo maar door. En ja ik weet dat dit een mixtape is maar het is bagger. Alleen 'Geef Geen Moer' vind ik wel aardig maar dit dan vooral vanwege de ''beste rapper'' van LSD, Priester, Negativ' en Sjaak. Nino heeft een irritante zware stem en doet me niks. 1,0*

avatar van rickysluys
Wat is de originele beat dan van 'Geef Geen Moer' ?

Superbeertje
Ik heb niet gezegd dat alle beats gejat zijn, en Geef Geen Moer heeft nog kwaliteit.

RedLightCityBoy
NL_RAPPIN schreef:
Fock nino je bent het niet waard om een rapper te zijn

Ik denk dat hij daar nooit iets op terug zegt.

avatar van NL_RAPPIN
0,5
Aan z'n mixtapes heb ik echt de grootste hekel maar z'n album is echt stukke beter als dit.

avatar van tovast
RedLightCityBoy schreef:

Ik denk dat hij daar nooit iets op terug zegt.

avatar van D44NB
Dit is toch wel de mindere van de mixtapes, geef het een 2,5*