Trentemøller - Obverse (2019)

Denemarken
Electronic
Label: In My Room

1. Cold Comfort (8:30)

met Rachel Goswell

2. Church of Trees (6:38)
  3. In the Garden (4:02)

met Lina Tullgren

4. Foggy Figures (7:23)
  5. Blue September (5:09)

met Lisbet Fritze

6. Trnt (8:06)
  7. One Last Kiss to Remember (3:48)
  8. Sleeper (4:46)
  9. Try a Little (4:13)

met Jennylee

10. Giants (5:03)
avatar van -SprayIt-
-SprayIt- (moderator)
Hier toch wel weer benieuwd naar!

avatar van andnino
Na één degelijk album en twee matige is er toch weer de hoop dat het iets bijzonders wordt. Ga hem zeker luisteren.

avatar van overmars89
Tsja wat vind ik hier van. Wel een aardige plaat. De eerste helft van het album mist voor mij spanning. Tweede helft van het album wordt dit wel iets beter. Alsnog stoor ik eigenlijk bijna aan alle features op de plaat. Het is niet altijd heel slecht, maar vind het heel vaak ook niks toevoegen.

Veelal wel warme klanken en redelijk tof in elkaar gezet. Maar had toch op iets meer gehoopt.

avatar van GrafGantz
overmars89 schreef:
TAlsnog stoor ik eigenlijk bijna aan alle features op de plaat.

Er zijn dus meer features dan die ene die hier vermeld staat bij track 3?

avatar van E-Clect-Eddy
Cold Comfort is een heerlijk nummer om mee te openen, met de stem van Rachel Goswell (Slowdive).

avatar van overmars89
GrafGantz schreef:

Er zijn dus meer features dan die ene die hier vermeld staat bij track 3?

Is al aangepast zie ik