Big K.R.I.T. - K.R.I.T. IZ HERE (2019)

Label: Multi Alumni

1. K.R.I.T. HERE (3:20)
  2. High End Country [Interlude] (0:46)
  3. I Been Waitin (2:26)

met Baby Rose

10. Believe (2:46)
  11. Prove It (3:22)

met J. Cole

12. Family Matters (3:15)
  13. "Blue Flame" [Interlude] (0:26)
  14. Blue Flame Ballet (3:28)
  15. Learned from Texas (3:12)
  16. Outer Space (3:00)
  17. High Beams (3:43)

met WOLFE de MÇHLS

18. Life in the Sun (3:02)

met Camper

19. M.I.S.S.I.S.S.I.P.P.I. (5:07)
avatar van Flipm0de
Vorige album was echt genieten en kijk dan ook erg uit naar dit album.

"K.R.I.T. HERE" klinkt erg goed, "Energy" is ook prima, maar "Addiction" doet mij vrij weinig tot nu toe.

Ondanks de stijlverandering van artwork ligt deze plaat volledig in lijn met zijn voorgangers. Een van de meest consistente artiesten in de hedendaagse scene.

avatar van Flipm0de
Had hoge verwachtingen, maar vind het album toch vrij matig na de eerste luisterbeurten...

avatar van overmars89
Ik ben nooit de grootste fan geweest van Big K.R.I.T. Alle albums en mixtapes wel de kans gegeven, maar ben altijd terug gekomen tot een select aantal tracks. Vorig album werd met groot onthaal ontvangen door de critics, maar ook daar was niet alles aan mij besteed.

Ik moet zeggen dat mij deze plaat tot nu toe erg bevalt. Het album heeft iets meer een "mixtape" feel en gaat iets minder de diepte in. Maar K.R.I.T. klinkt hongerig en de beats zijn heerlijk rauw. De laatste 3 tracks die hadden van mij niet gehoeven en het album is een tikkeltje aan de lange kant. Maar dat neem ik voor lief.