Mani - Mani (2019)

met Sevn Alias

3. Let op Jezelf (2:52)

met 3robi

4. Bandido (3:03)
  5. Face 2 Face Time (1:48)
  6. Verliezen (2:41)

met D-Double

7. Miep Miep (2:46)
  8. Slagveld (2:34)
  9. Terminator (2:58)
  10. Hamdoulilah (2:33)
avatar van Poles Apart
En ik maar hopen dat het de eerste solo plaat was van de voormalig Stone Roses/Primal Scream bassist.... Gevalletje koude kermis dus.

avatar van Arrie
Nee joh, Mani (fka Mocromaniac) is een toffe rapper en zo'n goede soloplaat zou de Stone Roses-bassist vast niet maken.

avatar van jordidj1
Lijkt me een dope album! Fijne stem om naar te luisteren, dus ben benieuwd.

avatar van GrafGantz
Poles Apart schreef:

Dat dacht ik ook toen ik dit in de updates zag staan. Voor deze Mani ben ik waarschijnlijk te oud en te blank, maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen

avatar van overmars89
Ik heb altijd een zwak voor Mani. Al voelt dit meer als een projectje tussendoor met iets focus. Een voldoende zou die bij mij altijd halen, daar heeft ie toch te veel geinige punchlines voor.