House of Hatchets - Reach (2019)

1 stem

Uitgebracht in eigen beheer

1. The Moth Song (4:36)
  2. Epitaph (3:44)
  3. The Sick and the Damned (3:45)
  4. Lilith (4:41)
  5. Uprising (3:58)
  6. Burn (3:43)
  7. Open Ocean (3:54)
  8. Black and Blue (3:46)
  9. Asylum (3:47)
  10. Last One Lost (4:51)
avatar van Eddie
Bij stom toeval kwam ik deze op spotify tegen. Ik kan bands die hun zaken voor elkaar hebben altijd wel waarderen. Een goede productie, net artwork. Een website die summier is maar wel netjes. En muzikaal zit het lekker in elkaar. Het niveau tussen de nummers verschilt nog wel wat her en der, maar over de hele linie is dit best een lekkere plaat en laat het de veelzijdigheid van dit gezelschap goed zien. Muzikaal zou ik deze band niet echt in een hokje willen stoppen, maar namens als In-Flames en Slipknot komen nog wel eens bij op bij het luisteren van deze plaat.