BJ the Chicago Kid - 1123 (2019)

R&B / Soul

met J.I.D, Buddy en Kent Jamz

4. Time Today (3:19)
  5. Can't Wait (4:48)
  6. Back It Up (4:49)
  7. 1123's Playa's Intro (0:10)
  8. Playa's Ball (4:13)

met Rick Ross

9. Too Good (3:23)
  10. Close (3:50)
  11. Rather Be with You (4:28)
  12. Worryin' Bout Me (3:55)

met Offset

13. Reach (3:10)

met Afrojack

avatar van aminam19
Toch wel een erg fijne plaat.
Ik ben wel fan van de chicago kid. Met name als gastartiest blinkt hij vaak uit, en komt hij regelmatig origineel uit de hoek.
Helaas halen zijn solo albums niet altijd dit niveau. Sterke nummers wisselen daarop te vaak af met nietszeggende fillers.
Dat gevoel heb ik op dit album helemaal niet! Het wordt nergens hoogstaand, maar het luisterd allemaal lekker weg. Het is heerlijk geproduceerd (fijne beat keuzes ook) en BJ zijn stem blijft erg fijn.
Uitschieter is toch wel meteen de album opener, met weer een sterke gastbijdrage van anderson.paak.

avatar van Reijersen
Ooit een heel grote belofte, maar dat is allemaal toch niet echt ingelost door BJ the Chicago Kid. Afgaande op dit album gaat het niet per se de betere kant op. Daarvoor bevat dit album teveel ongeïnspireerde songs. Laag in energie of te veel onder handen genomen in de studio. Het sowieso ook een rommelig album geworden waarop alleen de opener met Anderson.Paak me echt kan boeien.

avatar van alexander-r
Zal dit eens gaan luisteren. Als gastartiest is BJ altijd erg goed. Feel the vibe vind ik een van e beste nummerw van de afgelopen jaren. Wat komt Anderson daar hard zeg!