Nas - The Lost Tapes II (2019)

Label: Mass Appeal

1. No Bad Energy (3:02)
  2. Vernon Family (3:00)
  3. Jarreau of Rap (Skatt Attack) (3:18)

met Al Jarreau en Keyon Harrold

7. Who Are You (3:44)

met David Ranier

8. Adult Film (4:10)

met Swizz Beatz

9. War Against Love (3:47)
  10. The Art of It (4:08)

met J. Myers

11. Highly Favored (2:23)
  12. Queens Wolf (3:46)
  13. It Never Ends (3:32)
  14. You Mean the World to Me (3:00)
  15. QueensBridge Politics (3:02)
  16. Beautiful Life (6:41)

met RaVaughn

Maartenn (crew)
Meer verloren cassettebandjes. Als deze net zo aansprekend is als de eerste serie, dan ben ik wel voorzichtig enthousiast!

avatar van TheLegacy
De production credits zijn echt crazy!

“No Bad Energy” (prod. Swizz Beatz)
“Vernon Family” (prod. Pharrell)
“Jarreau of Rap (Skatt Attack) f. Al Jarreau & Keyon Harrold (prod. Eddie Cole)
“Lost Freestyle” (prod. Statik Selektah)
“Tanasia” (prod. RZA)
“Royalty” f. RaVaughn (prod. Hit-Boy)
“Who Are You” f. David Ranier (prod. Eric Hudson)
“Adult Film” f. Swizz Beatz (prod. Swizz Beatz)
“War Against Love” (prod. DJ Dahi & DJ Khalil)
“The Art of It” f. J. Myers (prod. Pete Rock)”
“Highly Favored” (prod. RZA)
“Queens Wolf” (prod. DJ Toomp)
“It Never Ends” (prod. Alchemist)
“You Mean the World To Me” (prod. Kanye West)
“Queens Bridge Politics” (prod. Pete Rock)
“Beautiful Life” f. RaVaughn (prod. No I.D.)

avatar van Kos
Kos
Zozo.

avatar van Silky & Smooth
Erg toffe hoes! Tracklist mag er ook zeker wezen.

avatar van ThingMan
Hier kijk ik heel erg naar uit. Heb hoge verwachtingen.

avatar van Rudi1984
En toch zou ik na 7 jaar wel weer eens een echt nieuw Nas-album willen horen. Dit komt wederom als een zoethoudertje op me over.

Rudi1984 schreef:
Maar die was er vorig jaar toch? Of vond je dat geen voorwaardig album?

avatar van Rudi1984
Maartenn schreef:
Maar die was er vorig jaar toch? Of vond je dat geen voorwaardig album?

Nee, ep'tje.

Rudi1984 schreef:

Nee, ep'tje.
Tja, gezien de lengte kan ik me dat voorstellen. Daarnaast was ik ook niet echt onder de indruk van het materiaal van de plaat. En dan herinner ik me nu ook weer die releaseparty. Die party waar Kos zo graag had bij willen zijn

avatar van Kos
Kos
Hahaha

avatar van Willemsb
Yesss! Hij is uit. Ben ik verdikkie blij dat ik morgen 17 uur lang niks te doen heb in het vliegtuig. #oprepeat

avatar van gweah
Op apple music is alleen de single te luisteren, de rest staat op grijs...waar is ie uit?

avatar van Raul
morgen toch?
ben heel benieuwd naar nieuwe Nas tracks, Lost Tapes I was hard as fuck!

avatar van Delars
Meh..

avatar van Glaciers of Ice

Sluit me hierbij aan. Nas hoort in de categorie vergane glorie. Zijn stem en flow klinken echt nergens naar en vandaag de dag heb je veel betere schrijvers. Er staan wel leuke nummers op zoals Lost Freestyle en QB Politics, maar er zijn weinig grote momenten. Kutalbum, netals het album wat vorig jaar is verschenen. Ik luister wel gewoon naar het originele Lost Tapes.

Na 2 luisterbeurten ben ik erg blij. Krijg er echt God's Son/Streets Disciple vibes kijken. Even afwachten wat de houdbaarheidsdatum is. Nu al een stem uitbrengen is sowieso een beetje bullshit.

avatar van -marco-
Mwah..

avatar van Willemsb
Mijn fout. Is inderdaad vandaag pas uitgekomen, afgelopen week stond enkel die single er op. Ga nu checken. Bovenstaande reacties stemmen mij niet tevreden, is het zo erg, ja?

avatar van Flipm0de
Heb in tegenstelling tot eerdere albums van Nas geen hoge verwachtingen hiervan.
Hoe graag ik ook wil dat Nas nieuwe top albums uit brengt heeft hij sinds "Untitled" mij niet meer kunnen overtuigen en de Jarreau of Rap single is geen goed voorteken.

Ook puur omdat Lost Tapes 1 mijn favoriete Nas plaat is na Illmatic gaat deze er waarschijnlijk niet in de buurt komen.

We gaan het merken dit weekend!