Shadow Assembly - Ghostcrawl (2019)

1 stem

Uitgebracht in eigen beheer

1. Black Shadow of Me (4:48)
  2. Circus Nocturnus (4:30)
  3. Ghostcrawl (5:32)
  4. Languish (4:46)
  5. Cold (4:26)
  6. Lost Children (4:20)
  7. 1984 (5:42)
  8. Death Lights (6:11)
avatar van Alicia
Ik kom natuurlijk weer als een mot op de vlam af, maar na de eerste paar noten gezongen (én gespeeld) door de heren Brandon Pybus en Michael Louis uit Nashville gaat het nachtkaarsje jammer genoeg al snel luid sissend uit. Zijn hier weer de beruchte ijskoude windvlagen in het spel of is dit zo lelijk en te overdreven gezongen? Ik hoor wel wat raakvlakken met een band als Angels of Liberty, maar ook de songwriting is dermate zwak dat Shadow Assembly nog niet eens tot aan de knieën van gothrock duo Voe Saint-Clare en Scarlet Powers uit het Verenigd Koninkrijk kunnen komen.

Nee, deze sla ik maar over! Trouwens, overal waar een 'te' voor staat is niet goed!

avatar van E-Clect-Eddy
Alicia schreef:
Trouwens, overal waar een 'te' voor staat is niet goed!

Ah, not your cup of TEa.

Lijkt erop dat ze The Ring (IMDb) gebruikt hebben als inspiratie voor de hoes?

avatar van Premonition
Zo’n hoes zegt toch al genoeg?

avatar van Alicia
Ha ja, je zou het niet zeggen, maar ik kijk bijna nooit horrorfilms!