Revenge of the Dreamers III (2019)

Label: Dreamville

3. LamboTruck (3:49)

met REASON, Childish Major en Cozz

4. Swivel (3:14)

met EARTHGANG

5. Oh Wow...Swerve (4:35)

met J. Cole, Zoink Gang, KEY! en Maxo Kream

6. Don't Hit Me Right Now (2:54)

met Bas, Cozz, Yung Baby Tate, Guapdad 4000 en Buddy

7. Wells Fargo (2:03)

met J.I.D, EARTHGANG, Buddy en Guapdad 4000

8. Sleep Deprived (3:58)

met Lute, Omen, Mez en DaVionne

9. Self Love (3:43)

met Ari Lennox, Bas en Baby Rose

10. Ladies, Ladies, Ladies (2:47)

met J.I.D en T.I.

11. Costa Rica (3:37)

met Guapdad 4000, Reese LAFLARE, Jace, Mez, Smokepurpp, Buddy, Ski Mask the Slump God, Bas en J.I.D

12. 1993 (3:30)

met Buddy, Smino, Cozz, EARTHGANG, JID en J. Cole

13. Rembrandt...Run It Back (2:31)

met JID, J. Cole en Vince Staples

met Omen, Mereba, Deante' Hitchcock en St. Beauty

18. Sacrifices (6:22)

met EARTHGANG, J. Cole, Smino en Saba

avatar van overmars89
Wat laten deze jongens (& Ari Lennox) toch zien dat ze veel talent hebben. Nog veel meer dan Beast Coast naar mijn mening. Dreamville is veel diverser en extravaganter. Ik moet wel zeggen dat Earthgang daar een grote rol in speelt..

Je merkt ook heel erg dat ze willen strijden met TDE. In de track met Reason komt dat nadrukkelijk naar voren en her en der een line richting het andere succesvolle kamp. Ik moet zeggen dat TDE de laatste tijd iets minder presteert dan voorheen en dat Dreamville zich zeker in een positieve swing bevindt. Belooft wat voor de toekomst. Als album als geheel werkt dit trouwens nooit. Toch wel een paar aangename tracks en het talent spat er dus vanaf.

Sidenote: Lute; die man valt me telkens op als hij een verse spit. Die blijf ik zeker in de gaten houden.

avatar van carero
Lute is dope ja, kan deze zeker aanbevelen overmars89https://www.musicmeter.nl/album/573892

Zelf drie tracks diep in deze tape, docu en singles al wel gecheckt.

avatar van overmars89
carero schreef:

Zelf drie tracks diep in deze tape, docu en singles al wel gecheckt.

Yes man, ik ken de plaat! Benieuwd waar die nog meer mee komt!