Steel Panther - Heavy Metal Rules (2019)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Zebraman (0:34)
  2. All I Wanna Do Is Fuck (Myself Tonight) (3:53)
  3. Let's Get High Tonight (3:48)
  4. Always Gonna Be a Ho (4:20)
  5. I'm Not Your Bitch (4:04)
  6. Fuck Everybody (3:40)
  7. Heavy Metal Rules (3:47)
  8. Sneaky Little Bitch (4:28)
  9. Gods of Pussy (3:51)
  10. I Ain't Buying What You're Selling (3:30)
avatar van BloodBrothers
Videoclip bij de eerste single is toch wel weer geniaal bedacht vind ik zelf. Klinkt daarbij ook goed hoor!

Steel Panther - All I Wanna Do Is Fuck (Myself Tonight) - YouTube

avatar van BloodBrothers
Ook het tweede nummer is al uit en om 17.00 uur Nederlandse tijd zal de videoclip volgen. Het neigt wat meer naar een power ballad voor mijn gevoel.

Steel Panther - Always Gonna Be A Ho - YouTube

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Hier heb je nummer drie: Steel Panther - Fuck Everybody - Official Video - YouTube.

Heren van Steel Panter, taalgebruik...

avatar van Desert
Toch nog eens beluisterd, maar deze gimmick loopt toch op zijn laatste benen. Als hij al niet gestrand is. Dat ze muziek kunnen schrijven, bewijzen ze keer op keer, maar dan altijd die platte teksten... Voor 2 albums vond ik dat nog leuk, maar nu heb ik het er echt mee gehad.

avatar van Kronos
Alsof teksten van andere bands in het genre zo verheffend zijn. Hier zit tenminste nog wat humor in. En de nummers steken goed in elkaar. Meer moet dat niet zijn. En minder ook niet. Als Steel Panther gaat zingen over het klimaat redden of zoiets, dan haak ik af.