flor - Ley Lines (2019)

3. Slow Motion (3:03)
  4. Ley Lines (3:49)
  5. Dancing Around (3:55)
  6. Listen for You (2:49)
  7. Little Light One (3:32)
  8. Aiming Low (3:38)
  9. Money (3:05)
  10. Underpass (4:27)
  11. Never Was Mine (4:31)
  12. Moonday (3:50)
avatar van E-Clect-Eddy
flor maakte een muzikale koerswijziging richting Indie Pop, maar hun Indie Rock achtergrond komt regelmatig naar boven. Je zou het Power Pop kunnen noemen. Moet zeggen dat dit geluid nog beter past bij de stem van Zach Grace dan hun werk op het debuut. Een act met een prima drummer, alhoewel ik ook af en toe een 'digitaal hulpje' meen te horen.

De release-lawine van dit najaar was vorige week al begonnen en ik vrees dat deze hieronder bedolven zal raken... ten onrechte want deze jongens hebben een boeiend album afgeleverd. Grotendeels door hunzelf geproduceerd (alleen assistentie op track 10).

Voor de fans van Death Cab for Cutie, LANY en MUNA.

flor - little light one (official audio) - YouTube

flor - slow motion (live from a bnb) - YouTube