IC3PEAK - Sladkaya Zhizn' (2017)

Alternatieve titel: Сладкая Жизнь

7. Малыш (3:16)
  8. Яд (2:58)
  9. Вечная Жизнь (3:17)
avatar van Cellulord
aiaiai... 2de plaatje van hun dat ik beluister, maar van deze had ik reeds genoeg na 2,5 tracks.
Ach, dat Anime/mangastemmetje werk echt op mijn zenuwen.

avatar van Masimo
Cellulord schreef:
Ach, dat Anime/mangastemmetje werk echt op mijn zenuwen.
Vond het feeërieke gehalte in vergelijking met die nieuwe EP (2,5*) hier dus wel meevallen, hoewel nog steeds aanwezig. Project gaat natuurlijk ook wel om de contrastwerking daarvan met de wat extremere spuwverses en vuile electronica - elementen die mij ook beter liggen dan de popstukjes. Op deze EP vind ik een paar écht geslaagde tracks staan, zoals Грустная Сука en Яд, maar met Pain en de opener ook wel missers.

Ben wel benieuwd wat Teunnis in het project aansprak toen hij die nieuwe EP toevoegde, of dat hij met reden uiteindelijk geen stem heeft geplaatst.

avatar van Cellulord
Bedankt voor de toelichting Masimo.
En daar het een kort plaatje is ben ik nog eens gaan luisteren. Ook had ik in mijn vorig berichtje vergeten de vermelden dat ik het muzikaale element wel degenlijk kan pruimen.
Tja die eerste tracks doen me nog steeds niets, maar het midden gedeelte (6-7-8) is best prima. Ik zie de mensen al volledig uit de bol gaan bij hun live-sets.
Maar die afsluiter is een weer echt erbarmelijk.

toch nog een kleine 3*

De hoes vind ik we heel mooi.