Mr. Muthafuckin eXquire - Mr. Muthafuckin eXquire (2019)

Label: Chocolate Rabbit

1. FCK Boy! (3:24)
  2. The eXplanation (1:29)
  3. eXquire: The Musical (3:20)
  4. A Definite Maybe (4:16)

met Kiwi

5. Pink Champagne (3:22)
  6. Nosediive (4:38)

met KAST

7. Up (1:27)
  8. Better Clothes & Nicer Lies (2:41)

met Iceberg Black

9. RumbleFish (4:22)
  10. I Love Hoes (3:46)
  11. Nothing’s What It Seems: Short Film (8:20)
  12. Silence (4:27)
avatar van overmars89
Lang geleden dat ik wat gehoord heb van Mr. Muthafuckin Exquire. Laatst vroeg ik me nog af wat er in hemelsnaam met hem gebeurd was. Was altijd wel een veelbelovende naam in de underground scene. Nu dus weer terug met een nieuw project. Ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben met dit nieuwe project van de beste man. Rauwe raps, off-kiltered beats met een redelijk hongerige Exquire. Hij had altijd iets van een gestoordheid in zich, wat ik altijd heerlijk vond. Dit hoor je toch wel weer redelijk terug. Dit project gaat zeker nog in rotatie..

avatar van Kos
Kos