Audra - Dear Tired Friends (2019)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Tired Friends (2:33)
  2. Wish No Harm (3:20)
  3. Another Fallen Petal (3:33)
  4. Drinking Yourself to Sleep (3:02)
  5. Sunglass (2:48)
  6. Planet of Me (4:18)
  7. Sliding Under Cars (3:23)
  8. Fireflies (3:31)
  9. 1987 (3:33)
  10. Falling (5:20)
avatar van Alicia
De post-punk broers Bret & Bart Helm uit Mesa hebben het weer helemaal voor elkaar en ik ben natuurlijk razend benieuwd. Het laatste reguliere album is toch alweer zo'n tien jaar geleden uitgebracht.

avatar van Alicia
Uitgezakt in een zitzak als een zoutzak! Heerlijk om zo van een beetje ziek zijn bij te komen met de fijne stem van... nu weet ik dit toch echt even niet meer! Zoeken we wel weer op. In ieder geval wordt er een mooie ingetogen sfeer neergezet, dat ergens zweeft tussen The Church, And Also The Trees met aardig wat Adrian Borland elementen. Dit plaatje zal zeker de voorgangers niet gaan overtreffen; enkele composities lijken zo op het eerste gehoor niet zo echt heel sterk en toch blijft het te allen tijde genieten van die mooie stem...

...zo lekker onderuit gezakt in m'n zitzak.

*bij tweede luisterbeurt weer wat meer opbloeit*