Beyoncé - The Lion King: The Gift (2019)

Hip-Hop / Pop
Label: Parkwood

1. James Earl Jones - Balance [Mufasa Interlude] (0:43)
  2. BIGGER (3:46)
  3. James Earl Jones - The Stars [Mufasa Interlude] (0:46)
  4. FIND YOUR WAY BACK (2:42)
  5. Chiwetel Ejiofor - Uncle Scar [Scar Interlude] (0:13)
  6. Tekno, Yemi Alade en Mr. Eazi - DON'T JEALOUS ME (2:35)
  7. JD McCrary en Shahadi Wright Joseph - Danger [Young Simba & Young Nala Interlude] (0:16)
  8. Burna Boy - JA ARA E (3:10)
  9. JD McCrary en Chiwetel Ejiofor - Run Away [Scar & Young Simba Interlude] (0:29)
  10. NILE (1:47)

met Kendrick Lamar

11. Billy Eichner, JD McCrary en Seth Rogen - New Lesson [Timon, Pumbaa & Young Simba Interlude] (0:53)
  12. MOOD 4 EVA (4:32)

met Jay-Z en Childish Gambino

13. Reunited [Nala & Simba Interlude] (0:08)

met Donald Glover

14. WATER (2:32)

met Salatiel en Pharrell Williams

15. BROWN SKIN GIRL (4:08)

met Blue Ivy Carter, SAINt JHN en WizKid

16. Come Home [Nala Interlude] (0:14)
  17. Tiwa Savage en Mr. Eazi - KEYS TO THE KINGDOM (3:18)
  18. John Kani - Follow Me [Rafiki Interlude] (0:31)
  19. ALREADY (3:42)

met Shatta Wale en Major Lazer

20. James Earl Jones - Remember [Mufasa Interlude] (0:45)
  21. OTHERSIDE (3:39)
  22. War [Nala Interlude] (0:18)
  23. MY POWER (4:19)

met Tierra Whack, Moonchild Sanelly en Nija

24. Donald Glover en Chiwetel Ejiofor - Surrender [Simba & Scar Interlude] (0:14)
  25. 070 Shake en Jessie Reyez - SCAR (3:06)
  26. James Earl Jones, Alfre Woodard en Donald Glover - I'm Home [Mufasa, Sarabi & Simba Interlude] (0:42)
  27. SPIRIT (4:37)

avatar van catdog
Laat jullie niet te veel afleiden door de gelegenheid van dit project. Dit kan zich meten met Beyoncé’s beste werk. Find Your Way Back is een BANGER.

avatar van goldendream
Het sympathieke verhaal van het welpje wordt helemaal kapot gemaakt door het geloei van een zekere Beyoncé en aanhangselartiestjes. Jammer voor de kindjes. De film bekijken met oordopjes is eventueel een mogelijkheid.

avatar van catdog
goldendream schreef:

Deze comment snap ik niet zo. De nummers zelf hebben niets met de film van doen en zijn enkel ter inspiratie van. Vergelijkbaar met het Black Panther project van Kendrick. Enkel Spirit zit in de film maar die wordt tot het laatst bewaard. Over Beyoncé’s bijdrage in de film kun je best een mening over hebben maar die heeft niks van doen met betrekking tot dit album.

avatar van Arrie
Wat een extreem zure reactie sowieso.